reklama

Pohádka o zahrádce:

Ohýbaje hřbet , v hlavě se mi rodí víc než pohádka drobné říkačky. To jak na mně juká tu žížalka, tu si lebedí čmeláček, tu ospalý šneček juká z ulity: Inu, je ten zahradnický mikrosvět samý příběh, posluchejte pár z nich;

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

I jukla na mně žížalová :

"Co se to děje? Vy jste nová?"

když rýpla jsem jí k domečku

"To nic, já dloubám pampelišku, dělám květěně stezičku"

"Aha" koukla se na mně, zacouvala

a spokojeně zas pospíchala hloubit tu svojí cestičku


Líný pan domácí, šnek zavalitý

domek si nový pořídil

s ním rochní si vedle šneka

co se stejným domkem se přiřítil

stejnou šnečí rychlostí

A teď se zdá, tu oba spokojeně spí

_ kdo divil by se: Taková námaha stavební


Potkala jsem mravence

Ti měli ale spěchu!

Chvátali stavět nové mraveniště

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

malinkým mravenečkům s jarem pro potěchu...


O běláskovi:

Cudný motýl sedl na květ

Kabátek měl bílý jako sníh

Kde je bílé sypání co ještě včera ve snu zdálo se?

Neví motýl, v kukle tvrdě spal

Teď sní s bílým tulipánem o kráse

ŤUK!

Spadla zatoulaná kapka deště na fráček

Je čas letět dál!

Zavolal ho obláček



Čmeláčkovo odpoledne takhle v neděli

Joo, kdybyste lidé věděli!

Soudek musí naplnit dokud svítí teplé sluníčko

Nerušte ho, v květu usnul zdá se

Unavený nejspíš maličko

Jirina musilova

Jirina musilova

Bloger 
  • Počet článkov:  121
  •  | 
  • Páči sa:  1x

úplně obyčejná ženská s úplně obyčejným pohledem na svět, jenom s tím rozdílem, že odmítá násilí a je přímo antimilitaristická Zoznam autorových rubrík:  co si myslímSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu